Roman Terelak wspólnie z założycielami agencji - Maciejem Skrzypczakiem i Bartem Woźniakiem - zajmie się rozwojem biznesu, zarządzaniem zespołem i koordynacją projektów dla kluczowych klientów, a także dalszym rozwojem kompetencji agencji w obszarze działań marketingowych na TikToku.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/space-cat-tworzy-siec-influencerska-space-cat-industries-tiktok ##
Roman Terelak ostatnio w TikToku
Roman Terelak jest związany z branżą reklamową od 2009 roku. Przez ostatnie 1,5 roku zajmował się współpracą z kluczowymi klientami w ByteDance, spółce będącej właścicielem platformy TikTok. Jako business partnerships manager koordynował współpracę reklamową w Polsce z największymi klientami TikToka w obszarach technologii, telekomunikacji, retailu i mediów.
Wcześniej przed prawie 6 lat swoje kompetencje rozwijał w grupie Dentsu, początkowo jako Group Account Manager w spółce Isobar Poland, gdzie odpowiadał za zarządzanie zespołem realizującym projekty z obszarów digital marketingu m.in. dla Huawei, AXA Polska, ITI Neovision (nc+), Unipetrol, Unilever. W 2016 roku przejął funkcję New Business Directora w Posterscope a następnie Dentsu X. W obu spółkach odpowiadał za rozwój biznesu, koordynował procesy przetargowe i zespoły new business pracując m.in. dla marek Coca-Cola, adidas, Onet.pl i PGNiG.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tiktok-jak-zainstalowac-liczba-uzytkownikow-krok-po-kroku ##
Agencja Space Cat Industries została założona w lutym 2020 przez Macieja Skrzypczaka (wcześniej CEO Gameset i Lubię to – linked by Isobar) i Barta Woźniaka. Agencja specjalizuje się w działaniach na platformie TikTok, we współpracy z influencerami, social commerce oraz produkcji video.











