Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (grudzień 2006 - luty 2007) pokazuje, że początek 2007 roku należy do radia RMF FM.
Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł w ostatnim badaniu 22,5 proc. co w stosunku do analogicznego okresu rok temu oznacza wzrost o 1,2 proc. Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 19,4 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,9 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 13,6 proc. (spadek o 1,1%), a na czwartym "Trójka" - 6,0 proc. (bez zmian).
Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynkuGrudzień-luty 2007Grudzień-luty 2006Stacje ogólnopolskieRadio RMF FM22,50%21,30%Radio Zet19,40%18,90%Jedynka - Program 1 Polskiego Radia13,60%14,70%Trójka - Program 3 Polskiego Radia6,00%6,00%Radio Maryja2,10%2,60%Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,60%0,80%Bis Polskie Radio0,40%0,70%Stacje ponadregionalneRadiostacja0,90%0,70%Radio TOK FM0,90%0,60%Radio Wawa0,90%0,90%Grupy radioweGrupa TIME [46]8,70%8,00%Audytorium [17]5,20%5,00%Grupa AGORA [28]3,90%4,00%Grupa AD.POINT [11]1,70%1,60%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, próba: 23 074.

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" to najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM, które – w porównaniu do ostatniego badania - straciło o 0,1 punkty proc.
Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku Listopad-styczeń 2007Grudzień-luty 2007Stacje ogólnopolskieRadio RMF FM22,60%22,50%Radio Zet19,40%19,40%Jedynka - Program 1 Polskiego Radia13,50%13,60%Trójka - Program 3 Polskiego Radia5,90%6,00%Radio Maryja2,00%2,10%Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,70%0,60%Bis Polskie Radio0,40%0,40%Stacje ponadregionalneRadiostacja0,90%0,90%Radio Wawa0,90%0,90%Radio TOK FM0,80%0,90%Grupy radioweGrupa TIME [46]8,40%8,70%Audytorium [17]5,40%5,20%Grupa AGORA [28]3,80%3,90%Grupa AD.POINT [11]1,70%1,70%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, listopad 2006 - styczeń 2007; próba: 23 040.











