Rośnie widownia "Kabaretu na żywo" w Polsacie. Program poprawił wyniki

Średnio 1,22 mln widzów ogląda w Polsacie nowy sezon programu "Kabaret na żywo. Młodzi i Moralni" – wynika z danych Nielsena. Widzów przybywa z każdym odcinkiem, a najchętniej oglądany zgromadził przed telewizorami 1,34 mln odbiorców.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Rośnie widownia "Kabaretu na żywo" w Polsacie. Program poprawił wyniki
mat. prasowe Polsat

Polsat emituje premierowe odcinki programu "Kabaret na żywo. Młodzi i Moralni. Nad mętną rzeką" w sobotnie wieczory o godz. 19:55.

Do tej pory po czterech wydaniach programu, które ukazały się na antenie między 13 września a 11 października bieżącego roku, średnia oglądalność formatu to 1,22 mln widzów.

To przekłada się na 10,67 proc. udziałów w rynku w gronie wszystkich odbiorców i 9,28 proc. wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie widać stały wzrost widowni. Pierwszy odcinek programu obejrzało średnio 1,12 mln widzów, tydzień później było ich 76 tys. więcej. Trzeci odcinek, wyemitowany 4 października, zgromadził przed telewizorami średnio 1,23 mln widzów, a ostatni z dotychczasowych zobaczyło 1,34 mln osób.

"Kabaret na żywo. Młodzi i Moralni" to program tworzony przez komików z Kabaretu Młodych Panów i Kabaretu Moralnego Niepokoju. W najnowszej odsłonie cyklu, który liczy 10 odcinków, "akcja toczy się w realiach politycznych — w gabinetach premiera i prezydenta, sejmowych bufetach, a nawet w restauracjach uwikłanych w politykę" – czytamy w opisie programu dostępnym na stronie nadawcy.

"Kabaret na żywo" z większą widownią niż przed rokiem

Ubiegłej jesieni Polsat także emitował w sobotnie wieczory program "Kabaret na żywo", choć w zmienionej formule. W każdym z siedmiu wydań programu występowała inna formacja kabaretowa.

Według danych Nielsena średnia widownia trzech pierwszych wydań programu z września 2024 roku to 1,06 mln odbiorców, co dało Polsatowi 9,7 proc. udziału w telewizyjnym rynku wszystkich widzów i 9,8 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana