W grupie wszystkich widzów liderem września 2025 roku był Polsat z 7,51 proc. udziału w rynku (wzrost z 6,92 proc. rok wcześniej) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Obejmują one też widownię poza domem.
Na drugim miejscu znalazł się TVN – jego wynik wzrósł z 6,42 proc. do 6,79 proc., a na trzecim uplasowała się TVP1 – 6,57 proc. udziału (spadek z 6,70 proc.).
Republika, która jeszcze w lipcu br. była liderem rynku, teraz zajęła czwarte miejsce – jej udział wyniósł 6,13 proc. wobec 4,70 proc. rok wcześniej. Wrzesień był też dobry dla TVP2 – notowała 6,06 proc. udziału (wzrost z 5,86 proc.).

W dalszej części stawki wzrosły udziały TVN7 (3,40 proc. wobec 3,20 proc.), TV Puls (3,41 proc. wobec 3,08 proc.) oraz TV4 (3,18 proc. wobec 3,05 proc.). Spadki udziałów zanotowały m.in. TVN24 (4,61 proc. wobec 6,58 proc.) i TTV (1,77 proc. wobec 2,03 proc.).
TVN na czele grupy komercyjnej
We wrześniu 2025 roku liderem oglądalności w grupie komercyjnej 16–59 pozostał TVN, który osiągnął 8,16 proc. udziału w rynku, rosnąc z 7,76 proc. rok wcześniej.
Drugie miejsce zajął Polsat – 7,80 proc. udziału (wzrost z 7,14 proc.). Na trzeciej lokacie uplasowała się TVP2 z 4,86 proc., a tuż za nią TVP1 z 4,77 proc. Obie anteny zanotowały niewielki wzrost udziałów.

Z czołowej dziesiątki duże wzrosty odnotowały Republika – 3,64 proc. udziału (rok temu 2,38 proc.) oraz TVN7 – 4,37 proc. udziału (wzrost z 3,93 proc.). Spadki zanotowały m.in. TTV (2,43 proc. wobec 2,77 proc.) i TV6 (1,67 proc. wobec 1,91 proc.).











