Kampania promująca równość praw mężczyzn i kobiet na rynku pracy pokazuje zaskakującą rozmowę kwalifikacyjną, podczas której mężczyzna jest traktowany jak kobieta - są mu zadawane szczegółowe pytania o życie osobiste. Taki przekaz ma zwrócić uwagę, że wciąż na rynku pracy występuje dyskryminacja ze względu na płeć, już na etapie rekrutacji, gdzie oprócz wykształcenia, kwalifikacji i dotychczasowych doświadczeń, liczy się status matrymonialny kandydatki. Kampania jest skierowana do osób w wieku 20-59 lat z miast powyżej 50 tys. mieszkańców, w tym do przedsiębiorców.
Akcję - obejmującą do 21 grudnia ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne - prowadzi Ministerstwo Rozwoju Regionalnego w ramach programu Kapitał Ludzki, dofinansowywanego przez Europejski Fundusz Społeczny. Zaplanowaniem i zakupem czasu reklamowego zajął się dom mediowy Starlink, który zdobył to zlecenie w konkursie ofert.












