„Rozpoczyna się nowa era smartfonów” w kampanii LG Swift (wideo)

Trwa kampania reklamowa wprowadzonych właśnie na rynek smartfonów LG Swift. Akcję - obejmującą telewizję, internet i kina - producent przygotował wspólnie z Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii nowych smartfonów LG Swift reklamowane są modele LG Swift Black, LG Swift 2X oraz LG Swift 3D (funkcjonujące również pod nazwami LG Optimus Black, LG Optimus X2 i LG Optimus 3D). Poszczególne reklamy podkreślają zaawansowanie technologiczne oraz wysoki komfort korzystania z tych telefonów.

W ramach akcji 15- i 30-sekundowe spoty emitowane są w telewizji (TVN, Polsat i kanały tematyczne oferowane przez At Media i Discovery) oraz - tylko w wersji 30-sekundowej - w kinach (w sieci Multikino przed wszystkimi seansami, a w Cinema City przed filmami w 3D). Ponadto w obu tych sieciach telefony LG Swift są prezentowane przez hostessy w boksach reklamowych.

Kampania obejmuje też internet, gdzie przy współpracy z portalem Wirtualna Polska stworzono serwis lg.wp.pl. Na tej stronie użytkownicy mogą decydujemy o losach głównego bohatera interaktywnego filmu oraz przesyłać pomysły na jego zakończenie. Ponadto spoty wideo są wyświetlane w serwisach kobiecych (np. kobieta.pl, gala.pl, stylio.pl), na stronach skierowanych do trendsetterów oraz w serwisie VOD Onet.pl (przy „X Factor”, „Usta Usta” i programach dla mężczyzn).

grafika

Kampania rozpoczęła się 23 maja, a potrwa do końca czerwca. Za przygotowanie strategii mediowej, zakup mediów oraz koordynację działań w internecie na potrzeby akcji odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"