Agencja zajmuje się retargetingiem personalizowanym, czyli precyzyjnym doborem reklam do preferencji zakupowych internautów. Jej działania realizowane są w technologii umożliwiającej kupno i sprzedaż pojedynczych odsłon w czasie rzeczywistym (Real-Time Bidding).
- Dzięki elastycznemu podejściu i własnej technologii możemy efektywnie realizować kampanie reklamowe zarówno dla sieci afiliacyjnych, jak i klientów bezpośrednich działających w tym kraju. Jesteśmy przekonani, że doświadczenie i wiedza z kilkudziesięciu zagranicznych rynków pozwolą nam z sukcesem wdrożyć usługi również w Grecji - Maciej Mikołajczak, business development director CEE odpowiedzialny za rozwój greckiego oddziału agencji.
RTB House działa na trzydziestu jeden rynkach, gdzie realizuje obecnie blisko 650 kampanii reklamowych i kupuje ponad 3,5 mld odsłon miesięcznie. Firma współpracuje z wieloma międzynarodowymi sieciami reklamowymi, m.in. DoubleClick, Yahoo Right Media, Rubicon czy PubMatic.

RTB House powstała w listopadzie ub.r., kiedy to zespół działający w ramach Grupy AdPilot został przekształcony w samodzielną agencję (więcej na ten temat).











