Rusza kampania "Pozostań Sobą"

"Pozostań Sobą!" to tytuł, a zarazem hasło przewodnie kampanii edukacyjnej, przygotowanej przez Headlines Brand & Corporate Communication dla Janssen-Cilag, producenta systemu transdermalnej hormonalnej terapii zastępczej Systen

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii "Pozostań Sobą!" jest przybliżenie problemu menopauzy jako naturalnego  etapu w życiu kobiety, który nie musi oznaczać jego gorszej, mniej wartościowej części oraz pokazanie, że hormonalna terapia zastępcza jest bezpieczną formą wyrównania niedoboru hormonów. Kampania ma również  zmienić  wizerunek  kobiety po 50-tce - która może nadal  aktywnie żyć i doświadczać nowych, wspaniałych przeżyć.

Rzecznikiem kampanii jest Grażyna Szapołowska, która swoją osobą przekonuje kobiety, że okres menopauzy  to naturalny etap w ich życiu, a jego nieprzyjemne symptomy można złagodzić m.in. stosując hormonalną terapię zastępczą.

Oficjalna inauguracja kampanii odbędzie się podczas planowanej na początku marca konferencji prasowej. Również w marcu cykl warsztatów psychologicznych dla kobiet w wieku okołomenopauzalnym, które będą organizowane w największych miastach w Polsce. Na warsztaty będzie można się zgłaszać wysyłając kupon zamieszony w kolejnych numerach  "Twojego Stylu".

Komunikacja w ramach kampanii będzie prowadzona trójtorowo: do lekarzy specjalistów, do mediów i bezpośrednio do kobiet w wieku okołomenopauzalnym. Janssen-Cilag zlecił Headlines kompleksowe opracowanie projektu. Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie wszystkich, niezbędnych do prowadzenia programu materiałów, zarówno pod kątem graficznym, jak i merytorycznym.

W ramach realizacji Programu opracowane zostaną m.in. materiały informacyjne dla lekarzy i ich pacjentek, prowadzone będą relacje z mediami, uruchomiony zostanie także profesjonalny portal internetowy dla lekarzy, pozwalający im na swobodną wymianę opinii i doświadczeń na temat menopauzy i zalecanych terapii.

Headlines Brand & Corporate Communication świadczy usługi w dziedzinie komunikacji korporacyjnej i produktowej oraz konsultingu. Ma na swoim koncie realizację przeszło 400 projektów i współpracę z ponad 70 klientami z różnych branż. Headlines słynie z kreatywnego podejścia do organizacji spektakularnych wydarzeń publicznych i stosowania niekonwencjonalnych form komunikacji z konsumentami wychodzących poza tradycyjny PR Ma doświadczenie w pracy z klientami z branży farmaceutycznej i medycznej, takimi jak GSK, MSD czy Instytut Kardiologii.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu