Rusza największa kampania reklamowa Microsoftu

Od poniedziałku ruszyła największa i najkosztowniejsza kampania reklamowa Microsoftu

Puls  Biznesu
Puls Biznesu
Udostępnij artykuł:

Ma ona ożywić zainteresowanie obecnym już na rynku oprogramowaniem amerykańskiej spółki, przede wszystkim systemem Windows.

Scott Lennard, szef działu reklamy Microsoftu nie ujawnił wysokości budżetu ruszającej kampanii. Ujawnił jedynie, że potrwa ona 15 miesięcy. Celem kampanii Microsoftu nie jest zwiększenie zainteresowania konkretnymi produktami spółki. Ma ona być bardziej nakierowana na pokazywanie możliwości obecnego na rynku oprogramowania, przede wszystkim systemu operacyjnego Windows XP. Lennard zastrzegł, że nie jest to także kampania poświęcona nowemu systemowi operacyjnemu, określanego nazwą Longhorn, który ma wejść na rynek w przyszłym roku.

Microsoft wydał 200 mln USD na trwającą cztery miesiące kampanię Windows XP, który pojawił się na rynku cztery lata temu.

MD, Associated Press

Puls  Biznesu
Autor artykułu:
Puls Biznesu
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą