Strona podzielona jest m.in. na takie działy jak Moda, Uroda,Zdrowie, Dziecko, Prawo, w których znaleźć można zajawki tekstów zaktualnego wydania "Pani Domu" i pełne artykuły zarchiwalnych wydań tygodnika.
Użytkownicy serwisu mogą założyć w nim także własne konta,dzięki którym mogą dodawać komentarze, pisać na forum, a takżeumieszczać na stronie filmy i zdjęcia - Docelowo pojawi się teżmożliwość publikowania własnych tekstów przez zarejestrowanychużytkowników - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl MarekRuszkowski, dyrektor nowych mediów w Marquard MediaPolska. Niewykluczone, że na stronie znajdą się teżmateriały wideo z sesjo organizowanych dla "Pani Domu".
Panidomu.pl to trzeci serwis społecznościowy magazynówwydawnictwa, po uruchomionych wcześniej witrynach Olivia.pl iCkm.pl. - Pracujemy obecnie nad serwisem Joy.pl. Powinien onwystartować po wakacjach - mówi nam Ruszkowski.

Stronę "Pani Domu" podobnie jak witryny "Olivii" i "CKM"przygotowała spółka Comtica (Grupa One-2-One) napodstawie koncepcji wydawnictwa. Za sprzedaż reklam w nim odpowiadasieć Arbonetwork.











