Ruszyła kampania pożyczki na 5% dla każdego w Alior Banku

W najnowszej akcji marketingowej Alior Bank promuje pożyczkę gotówkową z oprocentowaniem 5% dla każdego. Głównym medium jest telewizja, wspierana komunikacją Internecie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na potrzeby kampanii wyprodukowano 30-sekundowy spot reklamowy pt. „Otwieranie” (reklamę, można obejrzeć na kanale YouTube) oraz jego 15-sekundową wersję. W reklamie podkreślany jest fakt, że Alior Bank otwiera się dla klientów, tak szeroko, jak żaden inny bank i jako pierwszy ofertuje każdemu wyjątkowo niskie oprocentowanie pożyczki – tylko 5%. Spot wyreżyserował Pan Konstanty Przybora, a operatorem zdjęć był Pan Paweł Edelman. Reklama jest emitowana w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych m.in.: TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7, TTV, PULS oraz na kanałach tematycznych TVP (m.in. Kultura, Seriale, Sport).

Działania w telewizji wspiera komunikacja w Internecie, która obejmie m.in. bannery wyświetlane na portalach o wysokim zasięgu (Onet, Wp, Newsweek oraz VOD), masowe e-mailingi oraz reklamy kontekstowe w wyszukiwarce Google. Reklamy internetowe prowadzą na dedykowaną stronę dostępną pod adresem http://pozyczka.aliorbank.pl/kalkulator/. Ponadto, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, przygotowany został kalkulator, umożliwiający obliczenie wysokości raty, przy określonej kwocie i okresie pożyczki.   

Za przygotowanie reklamy TV i materiałów BTL odpowiadała Agencja PZL, a za ich adaptację na materiały online – Agencja Sympatico. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus. Spot wyprodukował dom produkcyjny Film it.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą