Ruszyła kampania reklamowa Styl.pl

Rozpoczęła się kampania reklamowa uruchomionego przed ponad miesiącem serwisu Styl.pl. Akcja pod hasłem „Nowy portal dla kobiet” obejmuje prasę, radio, internet i outdoor.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa serwisu Styl.pl, który został udostępniony na początku grudnia ubiegłego roku (więcej), podkreśla, że to nowoczesny, interaktywny i inspirujący portal dla kobiet. Akcję rozpoczął 21 stycznia event z udziałem takich gwiazd jak Justyna Steczkowska, Ilona Felicjańska, Tomasz Ossoliński, Magdalena Wójcik i Ewelina Flinta.

grafika

Kampania pod hasłem „Nowy portal dla kobiet” obejmuje przede wszystkim media Wydawnictwa Bauer: stacje radiowe RMF FM i RMF Classic, czasopisma „Twój Styl”, „Pani” i „Show” oraz portal Interia.pl, a ponadto wybrane serwisy branżowe, natomiast od 30 stycznia – przez dwa tygodnie – nośniki outdoorowe w największych miastach. Akcja została w całości przygotowana przez zespół Interia.pl.  

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu