Ruszyły dwa przetargi reklamowe dla marki Black Energy Drink

Firma FoodCare rozpoczęła równolegle dwa przetargi reklamowe związane z obsługą marki napoju energetycznego Black Energy Drink.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Ruszyły dwa przetargi reklamowe dla marki Black Energy Drink

Jeden z nich dotyczy wyboru agencji, która zajmie się kompleksową obsługą reklamową napoju. Jego zwycięzca zajmie się m.in. przygotowaniem kampanii Black Energy Drink zaplanowanej w telewizji i internecie, a także działaniami związanymi z wprowadzeniem tego energetyka na rynek amerykański.

W drugim przetargu wybierana jest agencja, która przygotuje działania reklamowe wspierające rynkowy debiut nowego wariantu Black Energy Drink na rynku polskim. Wybrana firma zajmie się m.in. projektem opakowań, promocją oraz komunikacją w internecie.

FoodCare nie zdradza nazw agencji zaproszonych do tych postępowań.

W ub.r. marka Black Energy Drink promowała się w kampanii z udziałem amerykańskich futbolistek. Pracowała przy niej z agencjami Red8Digital, A12Team i Zenith.

Z kolei jesienią 2017 roku FoodCare promował swój energetyk w Bułgarii – wówczas autorem kampanii była agencja Bridge2Fun. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów