Rutovit nadciąga

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa preparatu przeciwprzeziębieniowego Rutovit

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W tym tygodniu ruszyła kampania telewizyjna, produkowanego przez Polfę Kutno, preparatu przeciwprzeziębieniowego Rutovit®. Intensywna kampania obejmuje emisje 30-sekundowego spotu reklamowego w TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TVN, TVN7 oraz TV4. Kreację kampanii przygotowała agencja Schulz z Krakowa, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Budżet oraz czas trwania kampanii nie zostały ujawnione.

Hasło kampanii to "Ze zdrowiem Ci do twarzy". Kampania jest elementem rewitalizacji marki Rutovit® i ma celu wykreowanie nowego wizerunku preparatu: nowoczesnego leku dla osób młodych, aktywnych i pracujących. Towarzyszy jej wprowadzenie na rynek nowych, odzwierciedlających nowoczesny wizerunek opakowań oraz logo produktu. Grupą docelową kampanii są kobiety w wieku 19-39 lat, ze średnim oraz wyższym wykształceniem i dochodami.

Według danych firmy IMS Health, rynek preparatów przeciwprzeziębieniowych jest drugim co do wielkości rynkiem OTC (preparatów bez recepty w Polsce). Jego wartość jest szacowana na 530 milionów złotych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu