PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Grupa Polska Press z 426,3 mln zł wpływów i 9,6 mln zł zysku. Więcej z reklam, mniej ze sprzedaży prasy i druku
Wpływy Kolportera zmalały o 15 proc. Rośnie sprzedaż w salonikach, mocno w dół dystrybucja
Ruch spłaci tylko 15 proc. długów? Orlen na razie nie inwestuje
Rok 2018 na rynku prasowym, co wydarzy się w 2019 roku? (podsumowanie)
Ruch przejmą Orlen i Poczta Polska? Firma chce umorzenia 70 proc. długów
Wydawcy prasowi krytykują sprzeciw Google’a wobec dyrektywy o prawie autorskim. „Nadużywa pozycji dominującej”
Polska Press Grupa i Polityka wycofały swoje pisma z punktów Ruchu, czekają na zaległe płatności
Polska Press Grupa i Polityka wycofały swoje pisma z punktów Ruchu, czekają na zaległe płatności
Wydawcy prasy apelują do rządów ws. dyrektywy o prawie autorskim. „Drapieżne praktyki cyfrowych gigantów”
Wydawcy prasy apelują do rządów ws. dyrektywy o prawie autorskim. „Drapieżne praktyki cyfrowych gigantów”
Media Service Zawada ze wzrostem wpływów do 43,7 mln zł i 2,1 mln zł zysku
Media Service Zawada ze wzrostem wpływów do 43,7 mln zł i 2,1 mln zł zysku
Marquard Media Polska ze spadkiem wpływów o 22 proc. i 10,6 mln zł straty. Wycena Papilota obniżona z 6,6 do 1 mln zł
Marquard Media Polska ze spadkiem wpływów o 22 proc. i 10,6 mln zł straty. Wycena Papilota obniżona z 6,6 do 1 mln zł
Wydawnictwo Bauer z 495 mln zł wpływów i 119,8 mln zł zysku, wzrosty po przejęciu Phoenix Press
Wydawnictwo Bauer z 495 mln zł wpływów i 119,8 mln zł zysku, wzrosty po przejęciu Phoenix Press
Polska Press ze spadkiem wpływów i dwa razy większą stratą, ubyło 113 pracowników
Jürg Marquard: nasz polski oddział nie na sprzedaż, magazyny luksusowe są za tanie, myślimy o pismach dla ojców i rowerzystów (wywiad)
„Bravo” znika z rynku, bo przegrywa u nastolatków z serwisami i aplikacjami internetowymi
„Bravo” znika z rynku, bo przegrywa u nastolatków z serwisami i aplikacjami internetowymi
Elżbieta Kruk: dekoncentracja mediów na razie odłożona, polskojęzyczne gazety niemieckie nie bronią naszego interesu
Jerzy Baczyński: biznesem wydawców jest wolność, w Polsce niezależne media na celowniku władzy
W 2020 r. media i rozrywka w Polsce warte 10,8 mld dol. W dół prasa i płatna telewizja, w górę gry i wideo w internecie (raport)
Agora z wyższymi wpływami i 11,1 mln zł straty netto, 21 proc. mniej z reklam w „Gazecie Wyborczej”
Agora z wyższymi wpływami i 11,1 mln zł straty netto, 21 proc. mniej z reklam w „Gazecie Wyborczej”
New York Times Company ze stratą i mniejszymi przychodami z reklam, rośnie liczba subskrybentów
Kolporter liderem dystrybucji prasy przed Ruchem i Garmond Press, ubyło 1,5 tys. punktów sprzedaży
UOKiK bierze pod lupę rynek prasowy, zaczyna od ankiety wśród wydawców
W Niemczech pojawiło się pismo redagowane przez uchodźców
W Niemczech pojawiło się pismo redagowane przez uchodźców
Elżbieta Kruk: potrzebna repolonizacja mediów prywatnych, zbyt duża dominacja niemieckich wydawców
Na polskim rynku prasowym przybywa tytułów. Chętnie sięgamy po pisma o zdrowiu, kuchni czy historii
Na polskim rynku prasowym przybywa tytułów. Chętnie sięgamy po pisma o zdrowiu, kuchni czy historii
„Bild” w wydaniu bez zdjęć uzasadnia publikowanie drastycznych fotografii
„Bild” w wydaniu bez zdjęć uzasadnia publikowanie drastycznych fotografii
Roboty mogą tworzyć informacje, ale nie zastąpią dziennikarzy (opinie)
Prasa drukowana przetrwa, ale jako towar ekskluzywny i niszowy (opinie)
Edyta Sadowska: wydawcy prasowi nie mogą skupiać się na obronie tradycyjnych nośników
Edyta Sadowska: wydawcy prasowi nie mogą skupiać się na obronie tradycyjnych nośników
Michał Brański: pozycję prasy podważyły telewizja informacyjna i profesjonalne portale
Michał Brański: pozycję prasy podważyły telewizja informacyjna i profesjonalne portale
Wiesław Godzic: czytelnictwo prasy staje się „niepierwszorzędne” w naszych kontaktach z mediami
Wiesław Godzic: czytelnictwo prasy staje się „niepierwszorzędne” w naszych kontaktach z mediami
Robert Musiał: najbardziej odporne na zmiany technologiczne są tabloidy i czasopisma kobiece
Branża prasowa podsumowuje 2014 rok. Trendy na 2015