Rynek reklamy telewizyjnej spadł do 899 mln zł w II kw.

Wartość rynku reklamy telewizyjnej w II kwartale wyniosła 899 mlnzł, co oznacza spadek o 18% wobec analogicznego okresu ubiegłegoroku, wynika z prezentacji grupy TVN dla inwestorów.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

W tym czasie wartość rynku reklamy internetowej wzrosła o 5% r/rdo 225 mln zł, podał TVN powołując się na dane własne i domumediowego Starlink. Wartość całego rynku reklamowego miała spaść o16% r/r do 1879,0 mln zł.

TVN podał, że w II kw. jego przychody z sektora reklamytelewizyjnej spadły o 19% r/r do 353 mln zł. Przychody grupy zsegmentu reklamy internetowej wzrosły w tym czasie o 1% r/r do 44mln zł.

W I połowie 2009 roku grupa miała 119,92 mln zł zysku wobec271,03 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 1015,13mln zł wobec 951,19 mln zł. Wyłączając efekt konsolidacji ITINeovision, przychody spadły o 5,6% do 898 mln zł.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"