W ramach współpracy Salestube zadba o optymalne wykorzystanie jej możliwości, wspierając Lux Med w dalszej cyfrowej transformacji marketingu.
– Wdrożenie Google Marketing Platform to kolejny ważny krok w rozwoju marketingu cyfrowego w Lux Med. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom będziemy mogli efektywniej tworzyć i zarządzać kampaniami, co przełoży się na większą skuteczność prowadzonych działań marketingowych. Salestube przekonał nas swoim bogatym doświadczeniem, a także posiadaniem statusu certyfikowanego partnera Google Marketing Platform. Bardzo cieszymy się na tę współpracę i jesteśmy przekonani, że ich wiedza i wsparcie pozwolą nam w pełni wykorzystać potencjał GMP – mówi Andrzej Trubiłowicz, kierownik ds. kampanii e-commerce Lux Med.
Zakres współpracy obejmie dostarczenie narzędzi Campaign Manager 360, Search Ads 360 oraz Display & Video 360, które umożliwią centralizację działań reklamowych, zaawansowane raportowanie i zakup placementów premium. Salestube w ramach współpracy z Lux Med poza narzędziami GMP dostarczy kompleksowy onboarding oraz bieżące wsparcie ekspertów w pełnym wykorzystaniu możliwości platformy. To przyczyni się do zwiększenia efektywności prowadzonych działań reklamowych oraz lepszej alokacji budżetów marketingowych.

– Google Marketing Platform to najbardziej zaawansowana platforma do centralizacji digital marketingu. Dzięki naszej współpracy z Lux Med, jednym z najbardziej dojrzałych digitalowo podmiotów w Polsce, możemy pokazać, jak technologia wspiera osiąganie celów biznesowych – dodaje Jacek Józwiak, head of marketing platforms w Salestube.











