W ramach kampanii związanej z trwającymi Igrzyskami Olimpijskimi w Londynie Samsung współpracuje z transmitującą je Telewizją Polską. TVP udostępniła na urządzenia Samsunga aplikację londyn2012.tvp.pl, w której na 16 kanałach można śledzić zawody w ponad 30 dyscyplinach, m.in. w formie wideo (przeczytaj szczegóły).

Z drugiej strony od 21 lipca przez 2 tygodnie będą emitowane 30-sekundowe spoty Samsunga nawiązujące do zmagań olimpijskich. Reklamy można oglądać w kanałach ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat) oraz tematycznych (m.in. TVN24, TVN Turbo, Polsat Sport Extra, Discovery Channel). Dodatkowo przed programem „Moje Igrzyska” w TVP w trakcie trwania będą pokazywane czołówki i billboardy sponsorskie z Galaxy S III i Galaxy Tab 2 7.0 prezentujące aplikację londyn2012.tvp.pl.
Kampania obejmuje też reklamy w prasie, internecie oraz out of home (billboardy na lotniskach, siatki wielkoformatowe w Warszawie). Akcję reklamową, zaplanowaną do końca sierpnia, przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett (adaptacja spotu i materiałów ATL na polski rynek) oraz dom mediowy Starcom (zakup mediów).











