- Galaxy Z Flip i Maffashion? To się musiało tak połączyć. Niecodzienne spojrzenie Julii na modę idealnie pasuje do komunikacji Galaxy Z Flip, smartfonu, który bez wątpienia ma szansę stać się prawdziwą ikoną stylu - przekonuje Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, szefowa komunikacji marketingowej w Samsung Electronics Polska.
W ramach współpracy Maffashion była obecna na globalnej prezentacji Samsung Galaxy Z Flip. W San Francisco przygotowano z jej udziałem materiał wideo i zdjęcia.

Samsung Galaxy Z Flip został zaprezentowany w połowie lutego, a do sprzedaży w Polsce trafił w zeszły piątek, kosztuje 6,6 tys. zł. Smartfon jest wyposażony w wyświetlacz mający po rozłożeniu rozmiar 6,7 cala, procesor Snapdragon 855+ oraz 256 GB pamięci na dane.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/testy-galaxy-z-flip-kwestionuja-szklany-ekran-smartfona-wymiana-wyswietlacza-w-cenie-499-dolarow-dlaczego-galaxy-z-flip-premiera-dostepnosc-cena-parametry,7170750974383745a ##
Samsung Electronics Polska zaznacza, że nadal będzie współpracował marketingowo z raperem Wojciechem Sokołem, który jesienią ub.r. w kampanii pod hasłem „Na Twoich zasadach” promował smartfona Samsung Galaxy Note10.

Maffashion współpracowała reklamowo z wieloma markami. Obecnie razem z youtuberem Rezugiuszem promuje zestawy indywidualne w McDonald’s. Natomiast w ub.r. wystąpiła w kampaniach nowej kolekcji Adidasa (wspólnie z Żabsonem i Yoshihito Mayoshe), bielizny Tezenis, Make-up Boxów w perfumeriach Douglas oraz platformy Zalando, a w ramach współpracy z AliExpress zaprojektowała swoją kolekcję odzieży.











