Samsung najbardziej preferowaną marką technologiczną, Apple w dół

Samsung jest najbardziej preferowaną konsumencką marką technologiczną przez internautów z USA i Europy. Znaczący spadek odnotowało Apple - wynika z badania Strategy Analytics.

km
km
Udostępnij artykuł:

Samsung z wynikiem 57,2 zdecydowanie wyprzedził drugą na liście markę Sony (43,9). Na trzecim miejscu znalazł się Microsoft (24,5).

Jeden z największych spadków zanotowała piąta w rankingu marka Apple, tracąc 5,1 pkt. między II a IV kwartałem 2013 r. Gorzej wypadły tylko BlackBerry (-11,9 pkt.) i Motorola (-6,1 pkt.). Natomiast najwyższym wzrostem - o 3,8 pkt. - może pochwalić się chińska marka Huawei.

grafika

Poza pierwszą dziesiątką znalazły się marki Acer, Amazon, Asus, BlackBerry, Compaq, Google, Huawei, Lenovo, Mitsubishi, Motorola, Nokia, Sanyo, Sharp i Vizio.

Badanie zostało przeprowadzone przez Strategy Analytics drogą internetową w grudniu 2013 r. i styczniu 2014 r. na reprezentatywnych pod względem wieku, płci i poziomu korzystania z internetu grupach konsumentów w wieku 15-65+. Udział w badaniu wzięło 2024 internautów z USA i 4095 z Europy.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"