Samsung: pakiet Smart Pack 2018

Samsung wprowadził ofertę Smart Pack 2018, w ramach której przy zakupie wybranych telewizorów z linii QLED TV lub innych modeli z 2018 r. z ekranami o przekątnej 65 cali i większymi można odebrać vouchery dające dostęp do czterech wybranych aplikacji. W ofercie znalazły się HBO Go, Showmax, Ipla, FilmBox Live, player+, VoD Onet oraz Eleven Sports.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pakiet Samsung Smart Pack 2018 to oferta, dzięki której użytkownicy będą mogli wybrać dostęp do 4 z 7 oferowanych serwisów. Wśród nich znajdują się HBO Go (na 3 miesiące), Ipla (na 6 miesięcy), FilmBox Live (na 6 miesięcy), player+ (na 6 miesięcy), VoD Onet (na 6 miesięcy), Showmax (na 6 miesięcy) oraz Eleven Sports (na 6 miesięcy).

Do odbioru pakietu służy dedykowana aplikacja, którą posiadacze nowych telewizorów QLED TV i innych objętych promocją znajdą na swoim Smart TV. Po zakupie objętych promocją produktów należy uruchomić telewizor, wejść do aplikacji Smart Pack, pobrać w niej unikalny numer produktu i wpisać unikalny numer seryjny telewizora, a następnie wybrać 4 z 7 dostępnych aplikacji i odebrać vouchery aktywacyjne.

Oferta obowiązuje do końca 2018 r. lub do wyczerpania puli voucherów. Pakiet Smart Pack 2018 można odebrać w terminie do 30 dni od daty zakupu produktu, a vouchery aktywować w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]