Samsung wprowadza nową globalną kampanię AI/SmartThings

Samsung Electronics prezentuje nową globalną kampanię reklamową, promującą najnowsze innowacje firmy oparte na sztucznej inteligencji, połączone z platformą SmartThings.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Samsung wprowadza nową globalną kampanię AI/SmartThings
mat.pras.

Kampania autorstwa agencji Cheil Worldwide realizowana jest pod hasłem "SmartThings Meets AI Home".

Platforma SmartThings umożliwia użytkownikom łączenie inteligentnych urządzeń domowych Samsung w jednym miejscu.

Działania prowadzone są globalnie i obejmują telewizję, kanały należące do Samsunga oraz obszary o dużym natężeniu ruchu poza domem, takie jak Piccadilly Circus i Times Square.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

AI Home: Doing less means more | Samsung

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele