PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Przestrzeń i Polot dołączają do SAR
Przestrzeń i Polot dołączają do SAR
Znamy zwycięzców Young Creatives Cannes
Znamy zwycięzców Young Creatives Cannes
Ogłoszono skład Komitetu Organizacyjnego konkursu Effie 2023
Ogłoszono skład Komitetu Organizacyjnego konkursu Effie 2023
Accenture Song i Think Eco dołączają do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Accenture Song i Think Eco dołączają do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Już dwa kontakty z reklamą wideo budują świadomość reklamy oraz marki
Już dwa kontakty z reklamą wideo budują świadomość reklamy oraz marki
Polska po raz pierwszy w globalnym badaniu różnorodności pracowników reklamy
Polska po raz pierwszy w globalnym badaniu różnorodności pracowników reklamy
Ogłoszono listę przewodniczących jury Young Creatives Cannes 2023
Ogłoszono listę przewodniczących jury Young Creatives Cannes 2023
Klub Agencji Eventowych SAR ma nowy zarząd
Klub Agencji Eventowych SAR ma nowy zarząd
Effie Awards Poland 2022: Grand Prix dla Yes „Jestem kobietą”. DDB Warszawa i Starcom agencjami roku, Grupa Maspex najlepszym reklamodawcą
Effie Awards Poland 2022: Grand Prix dla Yes „Jestem kobietą”. DDB Warszawa i Starcom agencjami roku, Grupa Maspex najlepszym reklamodawcą
„Rynek zmian. Marketing w transformacji” tematem 6. edycji konferencji Polzak Marketing
94 nominacje w Effie Awards 2022, najwięcej dla Maspexu, Starcomu i LiquidThread
94 nominacje w Effie Awards 2022, najwięcej dla Maspexu, Starcomu i LiquidThread
Nowe rekomendacje UOKiK na temat oznaczeń reklamy w social mediach mają uporządkować rynek infuencer marketingu
275 nominacji do nagród KTR i 43 do Innovation 2022
275 nominacji do nagród KTR i 43 do Innovation 2022
Cut The Mustard i Nieagencja dołączają do SAR
Cut The Mustard i Nieagencja dołączają do SAR
TVN Media i SAR ruszają z kolejną edycją cyklu #opiniejuroraeffie
TVN Media i SAR ruszają z kolejną edycją cyklu #opiniejuroraeffie
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej będzie walczyć z greenwashingiem
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej będzie walczyć z greenwashingiem