Sara James, Pazura i Ibisz jako bombki w świątecznej reklamie PKO BP

PKO Bank Polski emituje świąteczny spot reklamowy z udziałem gwiazd, takich jak Sara James, Krzysztof Ibisz, Bartłomiej Topa czy Cezary Pazura. Reklama ma na celu przekazanie ciepłych życzeń i autentycznych emocji.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Sara James, Pazura i Ibisz jako bombki w świątecznej reklamie PKO BP
Bombka z wizerunkiem Sary James reklamuje PKO BP

Akcja reklamy dzieje się w dobrze znanej Rotundzie, gdzie na okazałej choince umieszczono bombki z wizerunkami znanych osób, które wcześniej pojawiały się w reklamach banku: Sary James, Krzysztofa Ibisza, Bartłomieja TopyMichała Koterskiego.

Każda bombka przekazuje humorystyczne życzenia, kończąc się uniwersalnym przesłaniem Cezarego Pazury: "Życzymy Wam z serca – spokojnych, pełnych nadziei i miłości Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku. Dla wszystkich. Wszędzie."

Marcin Szymkowiak, dyrektor pionu marketingu PKO Banku Polskiego, podkreślił, że celem kampanii było przekazanie ciepła i autentycznych emocji.

Spot zrealizowany został we współpracy z agencją kreatywną Havas Warsaw oraz domem mediowym Havas Media Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami