Schulz dla Mitsubishi Outlander

Agencja Schulz zrealizowała kolejną kampanię kreatywną w ramachkompleksowej obsługi brandu Mitsubishi.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Tym razem działania dotyczą modelu Outlander typu SUV (SportUtility Vehicle) i są prowadzone głównie przy użyciu nośnikówzewnętrznych. Kampania zostanie wsparta również innymi kanałamikomunikacyjnymi.

Nadzór nad projektem ze strony Agencji Schulz obejmująAleksandra Majewska - account manager oraz Krzysztof Tkaczyk -dyrektor kreatywny.

Outlander jest kolejną marką MMC Car Poland obsługiwaną przezAgencję Schulz, w zakresie działań ATL. W ramach rozpoczętej wewrześniu współpracy Agencja zrealizowała kampanię dla modelu L200,obejmującą nośniki zewnętrzne, prasę i radio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"