Schweppes reklamowany jako „zaskakujący od 1783 roku” (wideo)

W telewizji, kinach, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa napoju Schweppes (Orangina Schweppes Polska). Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Zaskakujący od 1783 roku”, odpowiadają firmy Axford Tjon, Fat Baby i Havas Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania napoju gazowanego Schweppes podkreśla długą historię tej marki, sięgającą 1783 roku, kiedy to Jacob Schweppe opracował  metodę nasycania napojów dwutlenkiem węgla. Reklamy - eksponujące bąbelki i krople Schweppes - są skierowane głównie do osób w wieku 25-49 lat. Hasłem kampanii jest slogan samego napoju Schweppes: „Zaskakujący od 1783 roku”.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN i stacje tematyczne), kina (693 ekranów w 89 kinach), internet (YouTube, TVNplayer, serwisy społecznościowe, m.in. Facebook) oraz sklepy (degustacje i samplingi, promocje). Działania potrwają do sierpnia.

Oryginalną kreację kampanii przygotowała belgijska agencja Axford Tjon, a adaptacją na polski rynek zajęła się agencja Fat Baby. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów