„Scooby - Doo!” liderem pism dziecięcych. „Monster High” o 66 proc. w dół

W listopadzie 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansował magazyn „Scooby - Doo!”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Ben 10 Magazyn”, zaś najwięcej stracił „Monster High”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) w listopadzie 2014 roku wyniosła 44 610 egz. i w porównaniu do analizowanego okresu rok wcześniej wzrosła o 29,28 proc. W listopadzie 2013 roku tytuł ten był szósty.

Drugie miejsce, po awansie z czwartej lokaty, zajął magazyn „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 43 927 egz. Był on o 3,68 proc. wyższy, niż w listopadzie 2013 roku, czyli miesiącu, w którym tytuł ten wszedł na rynek.

Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 42 914 egz., po spadku o 3,14 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mógł „Ben 10 Magazyn” (Media Service Zawada), którego wynik sprzedażowy zwiększył się o 67,41 proc. do 39 174 egz. Tytuł ten awansował z miejsca dziesiątego na czwarte.

Z kolei najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który spadł z miejsca pierwszego na dziesiąte. Jego wynik sprzedażowy w listopadzie ub.r. zmniejszył się bowiem aż o 66,49 proc. do zaledwie 20 370 egz.

W listopadzie 2014 roku w porównaniu do października 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 10,44 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Świnka Peppa” (Media Service Zawada). Z kolei najwięcej stracił tutaj magazyn „MiniMini” (również Media Service Zawada) - było to 53,87 proc.

 

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele