„Scooby - Doo!” na czele magazynów dziecięcych. „Monster High” o 62 proc. w dół

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Scooby - Doo!”, który wyprzedził „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Najwięcej zyskała „Księżniczka”, zaś najwięcej stracił „Monster High”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) w lutym 2015 roku wyniosła 54 047 egz. W porównaniu do lutego 2014 roku zmniejszyła się ona o 5,71 proc. W analogicznym okresie rok wcześniej tytuł ten był jednak drugi.

Na drugie miejsce spadły „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 46 684 egz., niższym o 20,86 proc. niż rok wcześniej.

Podium uzupełnia „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska), który rok wcześniej był piąty. Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 44 209 egz., po spadku o 1,16 proc. (więcej na ten temat).

Z siódmego na czwarte miejsce awansowała „Księżniczka” (Egmont Polska), której wynik zwiększył się o 26,67 proc. do 42 681 egz. - jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Natomiast najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który spadł z pozycji szóstej na jedenastą. Jego wynik sprzedażowy w lutym br. zmniejszył się bowiem o 61,58 proc. do 15 899 egz.

W lutym 2015 roku w porównaniu do stycznia 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 77,30 proc.) pochwalić się mógł „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). Z kolei najwięcej straciła tutaj „Księżniczka” - było to 13,48 proc.

Pisma „Lego Legends of Chima”, „Filly Magazyn”, „Magazyn MiniMini”, „W Siodle”, wydawane przez Media Service Zawada, miały w tym roku wydania lutowo-marcowe. Ich dane pojawią się dopiero w deklaracjach za marzec.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"