Spółka chce rozpowszechniać wiedzę na temat nowoczesnych rozwiązań Digital OOH, wykorzystywanych w Polsce i na świecie.
- Cieszymy się z przystąpienia do IAB, organizacji, która tak prężnie działa na rynku światowym jak i polskim, skupiając całą branżę digital. Zależy nam na aktywnym rozwoju tej branży w Polsce i chcemy w tym aktywnie uczestniczyć. Działania IAB umożliwiają śledzić najnowsze trendy w sektorze digital, pozwalają być na bieżąco i dzielić się wiedzą w tym zakresie - tłumaczy Agnieszka Godlewska, prezes Screen Network.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agnieszka-godlewska-prezes-screen-network-aneta-parafiniuk-czlonkiem-zarzadu-ds-finansowych ##
Screen Network posiada ponad 20 tys. ekranów digital w ok. 2 tys. lokalizacjach w kilkudziesięciu miastach w całej Polsce.
4fun Media przejęła pakiet kontrolny Screen Network w 2015 roku. Do Grupy 4fun Media należą także telewizyjne kanały muzyczne 4fun.tv, 4fun Dance i 4fun Gold Hits oraz agencja reklamowa Bridge2fun.












