„Secret Thing” na Facebooku promuje Avon Mega Effects

W ramach kampanii wprowadzającej na rynek tusz do rzęs Mega Effects marki Avon na Facebooku startuje aplikacja „Avon - Secret Thing”. Za jej przygotowanie i koordynację w 14 krajach odpowiada agencja Socializer.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Aplikacja „Avon - Secret Thing” startuje na 14 rynkach: w Polsce, Bułgarii, Macedonii, Serbii, Chorwacji, Albanii, Finlandii, Rumunii, Czarnogórze, Mołdawii, Estonii, na Węgrzech, Litwie i Łotwie. W Polsce zostanie udostępniona w czwartek 25 lipca.

W aplikacji użytkownik ma za zadanie odnalezienie tuszu wśród innych przedmiotów codziennego użytku schowanych w torebce. Aby zakończyć zadanie, osoba biorąca udział w konkursie musi włożyć tusz z powrotem do torebki. Każdego dnia określona liczba użytkowników wygrywa promowany tusz.

grafika

Na większości rynków „Avon - Secret Thing” będzie dostępna przez 3 tygodnie. Celem aplikacji jest podkreślanie nietypowego, charakterystycznego kształtu tuszu Mega Effects.

Za przygotowanie, wdrożenie i bieżącą obsługę „Avon - Secret Thing” odpowiada agencja Socializer. Zdobyła to zlecenie w przetargu. Socializer i Avon nie informują, które inne agencje brały w nim udział.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"