Mediavest zamiast MullenLowe Mediahub zajmie się obsługą mediową Selgros Cash&Carry

Dom mediowy Mediavest, należący do Publicis Media wygrał przetarg firmy Transgourmet Polska na obsługę budżetu marketingowego sieci sklepów Selgros Cash&Carry w zakresie planowania i zakupu mediów. Wcześniej sieć współpracowała w tym zakresie z MullenLowe Mediahub.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mediavest zamiast MullenLowe Mediahub zajmie się obsługą mediową Selgros Cash&Carry

Mediavest zajmuje się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów do ogólnopolskich kampanii Selgros Cash&Carry. W przetargu startowało kilka domów mediowych, których nazwy nie zostały ujawnione, podobnie jak wartość budżetu, którego dotyczył przetarg.

Współpraca firm rozpoczęła się od kampanii zaplanowanych na wiosnę br. Strony nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę.

Poprzednio planowaniem i zakupem mediów dla Selgros Cash&Carry zajmował się dom mediowy MullenLowe Mediahub. Współpracował z marketerem w ub.r., kiedy prowadzona była pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sklepów Selgros Cash&Carry.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję