Serena Williams i Jim Parsons w nowej reklamie Intela (wideo)

Bohaterkami nowej reklamy marki Intel są tenisistka Serena Williams i aktor Jim Parsons. Kampanię przygotowała agencja mcgarrybowen.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Elementem nowej kampanii Intela jest spot telewizyjny. Jego akcja dzieje się na korcie, na którym Serena Williams z wielkim trudem próbuje grać w tenisa. Problemem jest stara, drewniana rakieta, która finalnie pęka od uderzenia piłki.

Na korcie pojawia się też, w roli obserwatora Jim Parsons, wieloletni ambasador marki Intel. Ten mówi do niej, że jej walka z rakietą przypomina mu próbę pracy ze starym komputerem.

Pod koniec Intel zachęca do wypróbowania nowego procesora, który na pewno nie spowolni gry.

Serena Williams jest najmłodszą sportsmenką, która pojawia się w reklamie Intela prezentującej wydajność technologii tej marki, łącząc ją z wyczynami sportowymi. We wcześniejszych kampaniach Intela występowali m.in. Michael Phelps, Tom Brady i LeBron James.

 Za kreację kampanii odpowiada agencja mcgarrybowen.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?