Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że dwudziestą edycję „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.10, począwszy od 1 września br.) po czterech pierwszych odcinkach (pokazanych do 22 września) śledzi średnio 829 tys. widzów. Przekłada się to na 6,73 proc. udziału Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,15 proc. w grupie 16-59.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 15 września br. Zgromadził przed telewizorami 909 tys. oglądających.

Dla porównania, osiemnastą edycję serialu, pokazywaną jesienią ub.r., po trzech pierwszych odcinkach śledziło średnio 1,06 mln osób, co przekładało się na 8,43 proc. udziału w 4+, 10,33 proc. w 16-49 oraz 8,91 proc. w 16-59. Produkcja straciła 230 tys. widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pierwsza-milosc-polsat-serial-obsada-kto-oglada,7169770536433281a ##
„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.












