LVBET.pl liderem serwisów bukmacherskich. STS.pl i eFortuna.pl przyciągają najbardziej, mocno w dół Bet365.com

Wśród serwisów bukmacherskich najwięcej użytkowników miał w czerwcu LVBET.pl, a najwięcej odsłon i najdłuższy średni czas korzystania przez internautów zanotowały STS.pl i eFortuna.pl. Polskie witryny osiągnęły duże wzrosty odwiedzalności, natomiast po zmianach prawnych zmarginalizowane zostały globalne platformy, m.in. Bet365.com i Bet-at-home.com.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
LVBET.pl liderem serwisów bukmacherskich. STS.pl i eFortuna.pl przyciągają najbardziej, mocno w dół Bet365.com

W czerwcu br. LVBET.pl odwiedziło 2,25 mln realnych użytkowników, czyli 8,26 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni na stronie 7,9 mln odsłon, a każdy spędził na niej przeciętnie 3 minuty i 45 sekund - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Za to STS.pl i eFortuna.pl, mając odpowiednio 1,2 mln i 999 tys. użytkowników, czyli ok. dwa razy mniej niż LVBET.pl, zanotowały wielokrotnie więcej odsłon i dłuższy średni czas korzystania przez użytkownika. Na STS.pl internauci wykonali 37,94 mln odsłon, a każdy spędził na stronie przeciętnie 46 minut i 33 sekundy, a eFortuna.pl miała 33,16 mln odsłon oraz 49 minut i 28 sekund średniego czasu korzystania.

Z kolei Totolotek.pl zanotował 248,7 tys. użytkowników, 6,15 mln odsłon oraz 31 minut i 15 sekund średniego czasu spędzonego przez internautę.

Poza zestawieniem znalazły się serwisy innych firm bukmacherskich działających w Polsce, m.in. eToto.pl, i iFotbet.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/adidas-visa-biedronka-i-lotos-z-najwyzszym-wzrostem-znajomosci-po-mundialu,7171415310755457a ##

Dla bukmacherów czerwiec był bardzo ważnym miesiącem z uwagi na piłkarskie mistrzostwa świata. Dlatego niektóre firmy oprócz standardowych reklam produktowych w internecie i sponsoringu sportu realizowały kampanie bardziej wizerunkowe. LV BET do swojej akcji zaangażował popularnego działacza Zdzisława Kręcinę, a ForBet promował się spotem pokazującym, jak kibice w pubie śpiewają romantyczną piosenkę.

Bukmacherzy współpracują też z dziennikarzami i ekspertami piłkarskimi. eToto od początku br. promują Mateusz Borek, Roman Kołtoń i Tomasz Hajto, a na początku czerwca dołączył do nich Michał Pol, a ambasadorem ForBetu jest Bożydar Iwanow.

Na rynek wchodzą kolejne podmioty. Jesienią ub.r. działalność w Polsce zaczął rumuński Superbet (ambasadorem reklamowym firmy został Jerzy Dudek), a tuż przed mundialem Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe (wchodzące w skład holdingu obejmującego też m.in. „Super Express” i Grupę Radiową Time) uruchomiły Totalbet.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serwisy-i-aplikacje-sportowe-w-czerwcu-2018-roku-wp-sportowe-fakty-przed-sport-onet-pl-sport-tvp-pl-przyciagal-na-prawie-3-godziny,7171423213389441a ##

Z kolei globalne platformy zostały zmarginalizowane wskutek nowelizacji ustawy hazardowej, na mocy której od lipca ub.r. dostawcy internetowi mają obowiązek blokowania dostępu do serwisów hazardowych działających bez zezwolenia polskiego ministra rozwoju i finansów. Wielu międzynarodowych bukmacherów już wiosną ub.r. albo zupełnie wycofało się z naszego rynku, albo przestało się blokować

Mimo to w czerwcu br. Bet365.com i Bet-at-home.com zanotowały po prawie 70 tys. użytkowników. Pierwszy serwis miał też 2,53 mln odsłon, a przeciętny użytkownik spędził w nim 36 minut i 22 sekundy.

grafika

LVBET.pl prawie cały swój ruch w minionym miesiącu zanotował na komputerach - miał tam 2,21 mln użytkowników i 7,7 mln odsłon.

eFortuna.pl przy 616 tys. użytkowników miała 30,55 mln odsłon, a STS.pl zanotował 573,5 tys. użytkowników i 31,45 mln odsłon. W tym pierwszym serwisie użytkownik spędził przeciętnie godzinę, 18 minut i 44 sekundy, w a drugim - godzinę, 34 minuty i 55 sekund.

grafika

Z kolei na smartfonach i tabletach liderem była eFortuna.pl z 659,1 tys. użytkowników i 6,49 mln odsłon.

Natomiast z Totolotek.pl odwiedzający korzystał przeciętnie przez 63 minuty i 45 sekund.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gemius-pbi-czerwiec-2018,7171424028763777a ##

W skali roku większość polskich witryn osiągnęła duże wzrosty odwiedzalnośći. Zdecydowanie najwięcej zyskał LVBET.pl, który w czerwcu ub.r. nie został uwzględniony w wynikach Gemius/PBI, ponieważ odwiedziło go niewystarczająco dużo uczestników tego badania. W praktyce oznacza to, że strona miała poniżej 50 tys. realnych użytkowników. Tak samo było z Totolotek.pl.

STS.pl zyskał w skali roku 2,39 pkt proc. zasięgu i 10,32 mln odsłon (to odpowiednio 118,9 i 37,4 proc. w górę), przy czym średni czas korzystania ze strony zmalał o 46,2 proc. Natomiast eFortuna.pl przy nieznacznym wzroście zasięgu (o 0,16 pkt proc., czyli 4,6 proc.) zyskała 8,99 mln odsłon oraz 9 minut i 36 sekund średniego czasu korzystania (37,2 i 24,1 proc. w górę).

Bet365.com stracił 97,4 proc. zasięgu i 98,8 proc. odsłon, natomiast Bet-at-home.com przy spadku zasięgu o 87,8 proc. miał prawie dwa razy więcej odsłon i wielokrotnie dłuższy średni czas korzystania niż rok wcześniej.

grafika

W skali miesiąca LVBET.pl zanotował niewielkie wzrosty, za to Bet365.com i Bet-at-home.com - duże spadki, zwłaszcza zasięgu.

Na STS.pl liczba użytkowników zwiększyła się prawie czterokrotnie, a liczba odsłon - ponad dwukrotnie. eFortuna zyskała 86,3 proc. zasięgu i 40,2 proc. odsłon. W obu serwisach mocno, o prawie jedną trzecią, skrócił się średni czas korzystania przez użytkownika.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online