Setny punkt Premio w Polsce

Sieć punktów serwisowych typu fast-fit pod patronatem Goodyeara jest niekwestionowanym liderem polskiego rynku

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Warszawa, 9 marca 2011 r. – Nowy serwis Premio znajduje się w Kościerzynie, niecałe 60 kilometrów na południowy zachód od Gdańska. Kierowcom znany był dotychczas jako „Sklep 34". To już 100. w Polsce punkt należący do działającej pod patronatem Goodyeara sieci franczyzowej.

Wśród stu serwisów część to punkty Premio, a część - Premio Express. W Premio można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymieniać olej, a także skorygować geometrię, zrobić przegląd i kupić oraz wymienić opony. Z kolei serwisy Premio Express skupiają się na usługach oponiarskich, a także drobnych naprawach oraz wymianach akumulatorów, czy oleju.

„Cieszę się, że moja firma dołączyła do Premio, największej w Polsce sieci serwisów samochodowych fast-fit. Zawsze dbaliśmy o jakość i dlatego mieliśmy i mamy tak wielu stałych, lojalnych klientów. Teraz, dzięki know-how Goodyeara, będziemy mogli zaoferować im jeszcze lepszy poziom usług" – powiedział Maciej Gliniecki, współwłaściciel „Sklepu 34", obecnie Premio.

„Jestem dumny, że Premio - sprawdzona wcześniej przez miliony kierowców w Europie sieć serwisowa - zdobyła pozycję lidera na polskim rynku. Serwisy Premio i Premio Express są zlokalizowane na terenie całego kraju, dzięki czemu możemy zaoferować wszystkim naszym klientom, także flotowym, usługi na wysokim poziomie, po konkurencyjnych cenach" – powiedział Piotr Nowakowski, Dyrektor Dywizji Rozwoju Sprzedaży Detalicznej w Goodyear Dunlop Tires Polska, a od niedawna Dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej Goodyeara Regionu EEMEA (Europa Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka).

Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należących do tego amerykańskiego koncernu marek ze wszystkich segmentów cenowych: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica. Można też kupić opony innych marek. Dewizą Premio jest wysoka jakość obsługi i krótki czas oczekiwania.

Premio jest liderem nie tylko jeżeli chodzi o liczbę punktów fast-fit. Stawia także bardzo wysokie wymagania jakościowe dotyczące wyposażenia oraz wyglądu zewnętrznego i wewnętrznego serwisu, zakresu świadczonych przez warsztaty usług oraz standardów obsługi klienta. Normą są również regularne szkolenia zarówno techniczne, jak i biznesowe. Konsumenci tego oczekują, ponieważ coraz bardziej zwracają uwagę na wizualizację serwisu, fachowość, profesjonalizm i kompleksowość oferowanych usług, ale także na przystępne ceny.

Historia Premio sięga 1972 roku, kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W roku 1996 na rynku niemieckim zadebiutowała Premio Reifen-Service, która wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią w Niemczech. Dziś do Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach. Pierwszym polskim punktem był Premio Ring w Gdańsku, który dołączył do sieci w roku 2006. Obecnie Premio jest największą spośród około 20 sieci fast-fit działających w Polsce i nieustannie rozwija się, co ilustruje wykres.

"Z wielką satysfakcją obserwuję systematyczny rozwój Premio w Polsce i cieszę się, że jest to dziś największa sieć fast-fit w kraju. Goodyear przywiązuje wielką wagę do zapewniania swoim klientom najwyższej jakości oraz bezpieczeństwa. Premio oferuje jedno i drugie - zarówno jeśli chodzi o opony, jak i o usługi serwisowe. Chciałbym pogratulować w tym miejscu członkom zespołu zaangażowanego w rozwój Premio w Polsce. To dzięki ich pracy powstało już 100 punktów, a sieć stała się liderem rynku" - powiedział Joerg Uellendahl, Dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej Goodyeara na Europę, Bliski Wschód i Afrykę (Region EMEA).

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 57 zakładach w 23 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 69.000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"