Shell wraz z Lidlem po raz trzeci zapraszają do wspólnej akcji „Kupuj w Lidlu tankuj taniej”

Sieć handlowa Lidl i stacje paliw Shell zapraszają do kolejnej odsłony akcji promocyjnej „Kupuj w Lidlu, tankuj taniej”. Klienci sieci ponownie mają okazję zaoszczędzić nawet do 30 groszy na każdym litrze paliwa!

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wiosenny okres wycieczek w pełni, jest to idealny czas na relaks poza domem w gronie bliskich. Wyjazd na pewno będzie udany jeśli będziemy wyposażeni w produkty na piknik a przy okazji zaoszczędzimy na stacji benzynowej tankując paliwo po obniżonej cenie. Zmotoryzowani klienci sieci sklepów Lidl mają ku temu kolejną okazję. Promocja „Kupuj w Lidlu tankuj taniej” już po raz trzeci zawitała w ofercie sieci. Poprzednie edycje akcji spotkały się z dużym zainteresowaniem klientów, stąd też ponowna odsłona promocji jest ukłonem Lidl Polska w stronę klientów, którzy z niej chętnie korzystają.

Każdy klient, który zrobi zakupy na kwotę minimum 50 złotych, otrzyma specjalny kupon promocyjny do wykorzystania na stacjach paliw Shell w całej Polsce. Akcja rozpoczyna się 2 kwietnia i będzie obowiązywać przez prawie 4 tygodnie, do niedzieli 28 kwietnia 2012r. Realizacja kuponów potrwa dwa tygodnie dłużej i zakończy się 12 maja 2013r.

Zasady akcji:

Przy zatankowaniu minimum 20 litrów paliwa na stacji Shell i przy okazaniu kuponu promocyjnego z sieci sklepów Lidl, każdy klient otrzyma rabat w wysokości 15 groszy na litrze następujących paliw: LPG, Shell FuelSave 95, Shell FuelSave Diesel lub aż 30 groszy na każdym litrze paliwa Shell V-Power, Shell V-Power Racing oraz Shell V-Power Diesel.

Regulamin promocji oraz zasady realizacji kuponów promocyjnych są dostępne na stronach: www.lidl.pl oraz www.shell.pl

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sklepy pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 450.

Działalność Shell obejmuje biznes Retail (sieć stacji i sklepów Shell, łącznie blisko 400 obiektów w całym kraju, oferujące sprzedaż paliw Premium Shell V-Power, Karty paliwowe euroShell dla flot oraz Oleje i Smary Helix).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele