- Cena 1,50 zł była promocyjna i nie mówiliśmy, jak długo jąutrzymamy - tłumaczy nam Maciej Brzozowski, dyrektor PR wWydawnictwie Bauer.
Według prognoz wydawcy pierwszy numer "Show" sprzedał się wilości 450 tys. egz. Natomiast drugi numer rozszedł się w ponad półmilionowym nakładzie. Dla porównania, sprzedaż ogółem dwutygodnika"Party" w okresie od stycznia do sierpnia br. wyniosła 466 139 egz.(dane ZKDP).
- Sprzedaż "Show" może nie wzrastać już tak gwałtownie - uważaRafał Leszczyński, analityk CR Media Consulting - Czytelnik, którywcześniej ze względu na niższą cenę kupiłby ten tytuł, może terazwybrać "Party", bo kosztuje tyle samo - dodaje. ZdaniemLeszczyńskiego, wydawca nie podniesie jednak ceny "Show" powyżejceny "Party", bo mogło by się to niekorzystnie odbić nasprzedaży.












