Siatkarka Anna Barańska twarzą Adidasa

Anna Barańska, zawodniczka polskiej reprezentacji siatkarskiej naIgrzyska Olimpijskie w Pekinie, podpisała kontrakt reklamowy zfirmą Adidas. Reprezentowana przez Business Sport Solutionssiatkarka będzie promować wszystkie kobiece kolekcje ubrańpolskiego oddziału koncernu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kontrakt reklamowy Anny Barańskiej z Adidas Poland jestrezultatem działań z zakresu kreowania i sprzedaży praw do jejwizerunku prowadzonych przez zespół Business Sport Solutions.

Porozumienie zostało zawarte 31 lipca w Warszawie, jeszczeprzed odlotem zawodniczki resztą reprezentacji siatkarskiej doPekinu. Tym samym Barańska na Igrzyskach Olimpijskich występowaćjuż będzie jako polska twarz kobiecej linii ubrań tej firmy.

Na damskiego ambasadora naszej marki wybraliśmy właśnie Annę,ponieważ jesteśmy przekonani, że Anna ma te wszystkie zaletysportowca, które promujemy w naszym krótkim haśle "Impossible isnothing" - uzasadnia Krzysztof Sak, PR manager w Adidas Poland.

Wizerunek Anny Barańskiej zostanie wykorzystany w nadchodzącychsezonach w prowadzonych przez firmę kampaniach promocyjnychkolekcji kobiecych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji