Silny duet - EL2 i OS3

Agencja marketingu mobilnego EL2 oraz agencja interaktywna OS3 rozpoczęły współpracę

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dotyczy ona kompleksowej obsługi klientów w zakresie marketingu mobilnego i Internetu.

Firmy poszukują rozwiązań, które zespolą różnorodne działania w jedną całość. Propozycje  obu firm są komplementarne i pozwalają na zaspokojenie potrzeb klientów w dziedzinie marketingu. Połączenie sił sprawi, że wspólni klienci będą mięli możliwość kreatywnego przedstawienia swoich komunikatów w Internecie oraz stworzenia dla nich unikalnych programów poprzez telefonię komórkową. Klienci będą mogli uzyskać pełną wiedzę               i doradztwo z zakresu dwóch zazębiających się dziedzin nowoczesnego marketingu.

Podstawowym zadaniem obydwu agencji będzie kompleksowa opieka nad wizerunkiem klientów. OS3 będzie wspierać wizerunek on line, poprzez budowanie skutecznych kanałów komunikacji z wykorzystaniem nowych mediów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych. EL2 zajmie się kreowaniem wizerunku firm poprzez kompleksowe działania z zakresu mobilnych technologii. Począwszy od projektowania, a skończywszy na wdrażaniu    i bieżącej obsłudze programów."Wierzymy, że wraz z EL2 stworzymy silny duet. EL2 to partner, z którym dotychczasowa współpraca przebiegała bardzo sprawnie, z korzyścią dla obydwu stron. Dlatego też, postanowiliśmy kontynuować nasze wspólne działania. Teraz jako pełnoprawni partnerzy będziemy pracować na dwóch zazębiających się polach aktywności" - mówi Marcin Maj, Client Service Director w OS3.

"Podpisanie umowy i rozpoczęcie działań z OS3 było dla nas czystą formalnością.              Już wcześniej współpracowaliśmy przy różnych projektach. Cieszymy się, że teraz możemy zaoferować klientom pełniejszą obsługę" - mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2.  "Firmy powierzając nam różnorodne działania w pełni ufają specjalistom od Internetu           i fachowcóm od m-biznesu. Dlatego, połączenie sił dwóch zgranych i solidnych zespołów, przyczyni się do wzrostu efektywności prac i do kompleksowej (w pełni tego słowa znaczeniu) obsługi klientów" - uzasadnia Ziemiński.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek