Škoda Auto wzmacnia swoje zaangażowanie w kolarstwo jako oficjalny partner Mistrzostw Świata w Kolarstwie Górskim UCI
W ramach partnerstw Škoda Auto dostarcza organizatorom 13 zelektryfikowanych samochodów i zaprojektuje specjalny "hot seat", czyli specjalne miejsce dla aktualnego lidera wyścigu. Modele Škody będą prezentowane wzdłuż tras oraz w strefach kibica.
Organizatorzy spodziewają się nawet 100 tys. widzów na miejscu oraz kilku milionów przed ekranami oglądających transmisje na żywo.
– Kolarstwo jest częścią trwającej już od 130 lat historii Škody i wciąż pozostaje istotnym elementem naszego DNA. Od ponad dwóch dekad z dumą wspieramy ten sport – nie tylko profesjonalnych zawodników podczas największych międzynarodowych wyścigów, ale również codziennych rowerzystów, którzy po prostu kochają jazdę na jednośladach. To partnerstwo wzmacnia nasze zaangażowanie w budowanie pozycji marki numer jeden dla aktywnych klientów. Łączy nas to z ludźmi, którzy cenią wolność, chęć poznania świata i funkcjonalne rozwiązania, a jazdę na rowerze traktują jako naturalny element swojego stylu życia – mówi Martin Jahn, członek zarządu Škoda Auto ds. sprzedaży i marketingu.

Mistrzostwa Świata UCI MTB 2025 to siedem dyscyplin
Mistrzostwa w 2025 roku odbywają się w zupełnie nowym formacie, łączącym wiele konkurencji w jedno dwutygodniowe wydarzenie: cross-country olimpijskie, short track, maraton, e-MTB cross-country, downhill, enduro i e-enduro oraz pump track. Łącznie rozdanych zostanie 27 tytułów mistrzowskich UCI.
Ze względu na szeroki zakres dyscyplin, rywalizacja będzie się toczyć w sześciu lokalizacjach, m.in. w znanych ośrodkach Zermatt i Crans-Montana. Organizatorzy spodziewają się, że zmagania będzie podziwiać do 100 000 widzów.











