'Skorzystaj z wolności'

Od wczoraj w wybranych tytułach prasowych realizowana jest kampania reklamowa HP.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jej celem jest poinformowanie o nowych modelach komputerów przenośnych HP i związanej z nimi promocji. Kampanię prasową przygotował warszawski oddział agencji reklamowej Publicis.

Promocja dotyczy trzech notebooków HP: jednego o symbolu nx6110 oraz dwóch wyposażonych w różne procesory modeli nc6120. Promocja ta jest adresowana do mobilnych profesjonalistów potrzebujących zdalnego dostępu do poczty elektronicznej, Internetu czy ethernetu. Cechy te spełniają wspomniane komputery wzbogacone o kartę Era blue connect umożliwiającą stały dostęp do Internetu niezależnie od miejsca, w którym jego posiadacz się znajduje. Każdy, kto zdecyduje się na zakup jednego z trzech notebooków HP może dokupić do nich kartę Era blue connect za 1 zł netto.

Kampania prasowa realizowana jest pod hasłem "Doceniaj wolność" podkreślając znaczenie karty Era blue connect. Ogłoszenia reklamowe opisują trzy wspomniane modele notebooków HP i przedstawiają zdjęcie jednego z nich z zamontowaną kartą. Całość jest opatrzona tekstem informującym o jej zaletach takich, jak: automatyczny wybór najszybszego połączenia z siecią, brak limitów pobierania danych i brak limitów czasowych. Taką informację puentuje zdanie: "Teraz możesz pracować tam gdzie możesz i chcesz. Nie tam, gdzie musisz".

Reklamy mają formę jednostronicowego ogłoszenia. Od wczoraj publikują je m.in. pisma: "Newsweek", "Polityka", "Wprost", "Przekrój", "ComputerWorld" i "Twój Styl".Działania reklamowe prowadzone w prasie są wsparciem dla realizowanej etapami od początku października kampanii telewizyjnej. W tym wypadku wykorzystano dwa spoty: trzydziesto- i pięciosekundowy. Pierwszy z nich jest emitowany od 3 października br. Informuje o notebooku HP Compaq nx6110, który wyposażony w dodatkowy akumulator podróżny może działać dwukrotnie dłużej, nawet do 9 godzin  bez doładowywania. Reklama podkreśla mobilny charakter prezentowanego komputera i zachęca do korzystania z twórczej wolności przez niego oferowanej. Oryginalną kreację trzydziestosekundowego spotu przygotowała agencja Publicis, a jej lokalną adaptację - jej warszawski oddział. Pięciosekundowy spot został lokalnie przygotowany przez agencję Saatchi & Saatchi.

Kampania telewizyjna jest realizowana w stacjach: TVP1, TVP2, TVN, Canal+, Ale Kino, TVN24 i pakiecie kanałów Discovery. Media dla HP zaplanował dom mediowy Optimedia.

"Ta kampania pokazuje, że współdziałanie dwóch reklamodawców może stać się źródłem synergii. Każdy z reklamowanych tutaj produktów był dotąd promowany samodzielnie. Jednak ich połączenie spowodowało powstanie nowej, dodatkowej wartości na rynku - markowego i mobilnego rozwiązania dostępu do Internetu dla osób często podróżujących i zapracowanych. I właśnie ta wartość stała się głównym przekazem całej kampanii" - powiedziała Dagmara Gadomska z agencji Publicis.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji