Słaba świadomość na temat mobilnej telewizji

47 procent konsumentów nie wie czy ich operator komórkowy posiada wswojej ofercie usługę mobilnej telewizji i wideo.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez serwis Zoomerang dlafirmy QuickPlay Media, w którym udział wzięło 500 użytkownikówtelefonów komórkowych z USA w wieku od 18 do 34 lat - informuje naswojej stronie internetowej eMarketer.

Najważniejszym powodem, dla którego użytkownicy nawet niesprawdzają mobilnego wideo i mobilnej telewizji, jest ichprzekonanie, że usługi takie są dla nich za drogie. Na takąprzyczynę wskazało 43 procent respondentów.

Według firmy QuickPlay Media, operatorzy komórkowi wykonalidobrą pracę w związku z obawami klientów o zbyt wysoki koszt takichusług, poprzez wprowadzenie dogodnych planów taryfowych. Terazjednak, w związku z coraz większą dostępnością zaawansowanychurządzeń mobilnych, szybszych sieci i wysokiej jakości treści,muszą oni wzmóc działania marketingowe zachęcające do korzystania zmobilnych mediów.

źródło: eMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele