Sławomir Kornicki i Łucja Gdala: z Codemedia do nowej firmy konsultingowej Centraals

Sławomir Kornicki i Łucja Gdala zostali partnerami w firmie konsultingowej Centraals, utworzonej po przejęciu od domu mediowego Codemedia struktury technologicznej code.applied. Kornicki i Gdala to współzałożyciele Codemedia związani z tą firmą przez 9 lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Sławomir Kornicki i Łucja Gdala: z Codemedia do nowej firmy konsultingowej Centraals
Łucja Gdala i Sławomir Kornicki

Struktura technologiczna code.applied została przejęta od Codemedia przez dwa fundusze venture capital. Nie podano wartości tej transakcji.

W nowej firmie Centraals Sławomir Kornicki i Łucja Gdala jako partnerzy będą zarządzać jej działalnością w Europie Środkowo-Wschodniej. - Tworzymy nowatorski na rynku model, nową kategorię, wpisując się pomiędzy globalne firmy konsultingowe, integratorów IT, a także częściowo globalne domy mediowe. Centraals będzie znacznie bliżej do konsultingu niż do mediów, firma będzie operować na styku strategii biznesowej, technologii i marketingu - zapowiada Kornicki.

- Tak jak sugeruje nazwa nowej firmy, chcemy lokować się w centrum dowodzenia marketerów, oferując im unikatowe połączenie silnych kompetencji z obszaru technologii marketingowych, analityki, konsultingu, ale także częściowo mediów cyfrowych, zintegrowanych pod jednym dachem. Dodatkowo od początku chcemy koncentrować się nie tylko na rynku polskim, ale operować w całej Europie Środkowo-Wschodniej - dodaje.

Firma Centraals ma wspierać marketerów w zarządzaniu zasobami własnymi (owned media), tak by były one jak najlepiej skorelowane z płatnymi działaniami reklamowymi. - Chodzi m.in. o to, by w wielu różnych kanałach komunikacji digital przekaz był spójny i jednocześnie dostosowany do punktu cyklu zakupowego w jakim znajduje się dany konsument, czyli o poprawę tzw. customer Experience. Realizacja takich celów jest możliwa w oparciu o zaawansowane rozwiązania technologiczne, umożliwiające inteligentne zbieranie danych, ich analizę i zarządzanie nimi. Naszym celem będzie wspomaganie marketerów w zintegrowaniu wszelkich danych o użytkowniku, tak by np. móc go rozpoznać na dowolnego typu urządzeniach i zaoferować mu jak najlepiej dostosowany do niego przekaz - wyjaśnia Łucja Gdala.

Sławomir Kornicki i Łucja Gdala to współzałożyciele działającego od 2008 roku domu mediowego Codemedia. Kornicki przez pierwsze cztery lata był w firmie prezesem, a potem członkiem zarządu i przewodniczącym rady nadzorczej, odpowiadał przede wszystkim za rozwój. Gdala pełniła funkcję dyrektora zarządzającego.

W roku 2011 Codemedia weszła na giełdę, potem przejęła m.in. sieć afiliacyjną TradeTracker, a jesienią 2011 roku połączyła się z domem mediowym Mediasense specjalizującym się w mediach pozainternerowych. Od 2012 roku prezesem Codemedia jest Piotr Bieńko, poprzednio prezes Mediasense.

Przed pracą w Codemedia Sławomir Kornicki i Łucja Gdala byli związani przez sześć lat z domem mediowym Media Contacts (który po połaczeniu z MPG został przekształcony w Havas Media). Kornicki był tam dyrektorem zarządzającym, a Gdala - media directorem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele