Jesienna kampania Śliwki Nałęczowskiej obejmuje emisję billboardów sponsorskich w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN i kanałach tematycznych oraz w serwisach VOD. Marka będzie wpierana również w digitalu, w tym aktywnościami w kanałach social media. Przewidziano także reklamy prasowe w mediach handlowych oraz działania public relations.
Od początku października, w ramach reklamy zewnętrznej, zaplanowano prezentację plakatów, które zwyciężyły w tegorocznej edycji Design by Śliwka Nałęczowska. Nagrodzone prace pojawią się na ponad 600 citylightach oraz na billboardach w największych polskich miastach. Będą także eksponowane jako część historii konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, wyświetlanej na ekranach umieszczonych w wagonach pociągów i na peronach warszawskiego metra.

Kampania Śliwki Nałęczowskiej będzie realizowana do końca listopada br. Ponadto od października w placówkach handlu tradycyjnego i nowoczesnego będzie trwała jesienna marki i pralin Solidarności. W jej ramach będzie można dostać unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I miejsca konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2018.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/konkurs-design-by-sliwka-naleczowska-po-raz-trzeci ##
Za kreację kampanii outdoorowej i digitalowej odpowiadają laureaci konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2020. Za działania w mediach społecznościowych jest odpowiedzialna agencja They.pl. Media off-line zaplanował oraz zakupił dom mediowy Initiative. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.











