Stacja TVN emitowała premierowe odcinki 11. edycji "Ślubu od pierwszego wejrzenia" we wtorki o godz. 21:35 między 2 września a 2 grudnia bieżącego roku. W trakcie 14 tygodni na antenie telewizyjny eksperyment oglądało średnio 1,11 mln widzów.
To dało stacji TVN udział w rynku na poziomie 10,63 proc. w grupie wszystkich widzów i 15,24 proc. w grupie komercyjnej 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, sięgającą 1,29 mln osób, zgromadził piąty odcinek serii wyemitowany 30 września. Najmniej widzów, bo średnio 772 tys., zobaczyło premierę 11. sezonu "Ślubu od pierwszego wejrzenia". W trakcie całego sezonu tylko dwa odcinki miały widownię poniżej miliona (poza wspomnianą premierą także drugi odcinek).
Stacja TVN w porze emisji "Ślubu od pierwszego wejrzenia" była liderem rynku zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej, wyprzedzając drugą w zestawieniu TVP2 i zamykający podium Polsat.

"Ślub od pierwszego wejrzenia" z większą widownią tej jesieni
Program "Ślub od pierwszego wejrzenia" miał tej jesieni więcej widzów niż 10. edycja emitowana w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wówczas dokumentalny format oglądało średnio 913 tys. osób, co dało stacji TVN udział w telewizyjnym rynku w grupie wszystkich widzów na poziomie 8,87 proc. oraz 11,96 proc. w grupie 20-54 – według danych Nielsena.
Wówczas TVN w paśmie emisji programu "Ślub od pierwszego wejrzenia" był liderem tylko w grupie komercyjnej. W gronie wszystkich widzów stacja ustępowała TVP2.
Stacja TVN potwierdziła, że jesienią pokaże kolejną edycję programu. Trwa casting do 12. serii realizowanej przez firmę producencką Earl Grey.

O programie "Ślub od pierwszego wejrzenia"
Program "Ślub od pierwszego wejrzenia" jest adaptacją duńskiego formatu "Gift Ved Forste Blik". Na antenie TVN zadebiutował w 2016 roku. W produkcji będącej ślubnym eksperymentem nieznajome sobie osoby decydują się wejść w związek małżeński, który jest początkiem ich relacji. Trzy pary, które są bohaterami poszczególnych sezonów, kojarzą zatrudnieni w programie eksperci, którzy dobierają uczestników w związki na podstawie przesłanych przez kandydatów danych.
Od dziewiątego sezonu ekspertkami programu są: Julitta Dębska (psycholożka, coach relacji i dyplomowana trenerka rozwoju osobistego z czternastoletnim doświadczeniem), Zuzanna Butryn (psycholożka i terapeutka) oraz Hanna Kąkol (coach i dyrektorka zarządzająca w firmie rekrutacyjno-szkoleniowej z 25-letnim doświadczeniem).











