"Ślub od pierwszego wejrzenia" ma więcej widzów. TVN liderem rynku

Ponad milion widzów oglądało 11. edycję programu "Ślub od pierwszego wejrzenia", zapewniając stacji TVN pozycję lidera oglądalności w każdej grupie widzów. Dokumentalna seria przyciągnęła tej jesieni więcej widzów niż w poprzednim sezonie.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
"Ślub od pierwszego wejrzenia" ma więcej widzów. TVN liderem rynku
Katarzyna Zawidzka i Maciej Walkowiak bohaterowie programu TVN

Stacja TVN emitowała premierowe odcinki 11. edycji "Ślubu od pierwszego wejrzenia" we wtorki o godz. 21:35 między 2 września a 2 grudnia bieżącego roku. W trakcie 14 tygodni na antenie telewizyjny eksperyment oglądało średnio 1,11 mln widzów.

To dało stacji TVN udział w rynku na poziomie 10,63 proc. w grupie wszystkich widzów i 15,24 proc. w grupie komercyjnej 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.​

Największą widownię, sięgającą 1,29 mln osób, zgromadził piąty odcinek serii wyemitowany 30 września. Najmniej widzów, bo średnio 772 tys., zobaczyło premierę 11. sezonu "Ślubu od pierwszego wejrzenia". W trakcie całego sezonu tylko dwa odcinki miały widownię poniżej miliona (poza wspomnianą premierą także drugi odcinek).

Stacja TVN w porze emisji "Ślubu od pierwszego wejrzenia" była liderem rynku zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej, wyprzedzając drugą w zestawieniu TVP2 i zamykający podium Polsat.

"Ślub od pierwszego wejrzenia" z większą widownią tej jesieni

Program "Ślub od pierwszego wejrzenia" miał tej jesieni więcej widzów niż 10. edycja emitowana w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wówczas dokumentalny format oglądało średnio 913 tys. osób, co dało stacji TVN udział w telewizyjnym rynku w grupie wszystkich widzów na poziomie 8,87 proc. oraz 11,96 proc. w grupie 20-54 – według danych Nielsena.​

Wówczas TVN w paśmie emisji programu "Ślub od pierwszego wejrzenia" był liderem tylko w grupie komercyjnej. W gronie wszystkich widzów stacja ustępowała TVP2.

Stacja TVN potwierdziła, że jesienią pokaże kolejną edycję programu. Trwa casting do 12. serii realizowanej przez firmę producencką Earl Grey.

O programie "Ślub od pierwszego wejrzenia"

Program "Ślub od pierwszego wejrzenia" jest adaptacją duńskiego formatu "Gift Ved Forste Blik". Na antenie TVN zadebiutował w 2016 roku. W produkcji będącej ślubnym eksperymentem nieznajome sobie osoby decydują się wejść w związek małżeński, który jest początkiem ich relacji. Trzy pary, które są bohaterami poszczególnych sezonów, kojarzą zatrudnieni w programie eksperci, którzy dobierają uczestników w związki na podstawie przesłanych przez kandydatów danych.

Od dziewiątego sezonu ekspertkami programu są: Julitta Dębska (psycholożka, coach relacji i dyplomowana trenerka rozwoju osobistego z czternastoletnim doświadczeniem), Zuzanna Butryn (psycholożka i terapeutka) oraz Hanna Kąkol (coach i dyrektorka zarządzająca w firmie rekrutacyjno-szkoleniowej z 25-letnim doświadczeniem).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?