RMF FM bezkonkurencyjne w Aglomeracji Śląskiej w II i III kwartale. AntyRadio wiceliderem

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej w drugim i trzecim kwartale br. należała do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze AntyRadio i RMF MAXX - wynika z badań słuchalności radia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W okresie od kwietnia do września 2023 roku na pozycji lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej uplasowało się RMF FM. Stacja zanotowała średni dobowy udział słuchania na poziomie 36,4 proc. (spadek o 0,8 pkt. proc. względem analogicznego okresu rok wcześniej) - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło AntyRadio (spadek z 8,5 proc. do 7,1 proc.). Podium uzupełnia RMF MAXX (wzrost z 6,3 proc. do 6,6 proc.). Oczko niżej uplasowało się Radio ZET (spadek z 6 proc. do 5,8 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji