34 proc. udziału RMF FM w Aglomeracji Śląskiej. Radio Piekary awansowało na drugie miejsce

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio Piekary i RMF MAXXX - wynika z fali badań słuchalności radia za czwarty kwartał ub.r. i pierwszy kwartale br.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W okresie od października 2017 roku do marca 2018 roku na pozycji lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej uplasowało się RMF FM. Stacja ta względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała wzrost średniego dobowego udziału słuchania z 31,7 proc. do 34 proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce - z szóstego - awansowało Radio Piekary (wzrost z 4,9 proc. do 7,3 proc.). Na ostatniej pozycji podium uplasowało się RMF MAXXX, które awansowało z miejsca czwartego (z 5,2 proc. do 6,9 proc.). Na czwartą pozycję - z drugiej - spadła Trójka (z 10,2 proc. do 5,6 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji