Smart AdServer z odświeżoną identyfikacją

Smart AdServer zmienia swoją identyfikację wizualną. W najbliższym czasie firma wprowadzi też nowe usługi.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa identyfikacja wizualna firmy adserwerowej Smart AdServer jest oparta na prostocie i elegancji oraz bogatej i dynamicznej kolorystyce. Taka tożsamość ma odzwierciedlać koncentrację spółki na potrzebach klientów oraz doradztwie. Celem tego rebrabdingu jest prezentowanie wizerunku firmy jako podmiotu ważnego na rynku międzynarodowym w zakresie innowacji i usług.

grafika

Nowa identyfikacja Smart AdServer została stworzona dzięki współpracy z Valentinem Joosem, doradcą w zakresie strategii marki i komunikacji, oraz MadeleineCreative, grupą branddesignu. Firma po raz pierwszy po rebrandingu zaprezentuje się na targach Demexco w Kolonii. W najbliższym czasie odpowiednie zmiany zostaną wprowadzone na stronie internetowej Smart AdServer, a wraz z tym pojawi się nowa oferta spółki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"