Filmy promujące Allegro bazują na sytuacjach z życia wziętych. Autorzy kampanii podkreślają, że dzieci najszybciej podłapują nowe teksty i niczym truizmy przekazują je dalej dorosłym. Na takich obserwacjach oparte są trzy filmy będące trzonem kampanii promującej Allegro Smart.
- O Allegro można powiedzieć wiele dobrego, ale dla nas najważniejsze jest danie wszystkim poczucia bezpieczeństwa. Powiedzenie do ludzi: spokojnie, na Allegro mają - mówi Adam Szałamacha, group brand manager Allegro. - Zależało nam jednak na podaniu tego komunikatu w ciepły i humorystyczny sposób, dodaniu odrobiny pozytywnej energii do otaczającej nas rzeczywistości - dodaje.
Kampania, którą wspólnie z Allegro przygotowało Ogilvy, prowadzona jest w telewizji, internecie, radiu i na nośnikach OOH.

Filmy wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiada MOON Films, za postprodukcję obrazu – Televisor, za udźwiękowienie – studio Juice, zdjęcia do kampanii outdoorowej zrealizował Piotr Książek.
2,4 mld zł wpływów i 399 mln zł zysku Allegro w ub.r.
Przychody firmy Allegro.pl z usług e-commerce zwiększyły się z 1,61 mld zł w 2018 roku do 2,08 mld zł, wpływy reklamowe - ze 128,1 do 165,69 mln zł, przychody ze sprzedaży towarów - z 62,79 do 115,21 mln zł, a pozostałe wpływy - z 25,95 do 30,42 mln zł.
Wpływy z e-commerce to przede wszystkim z prowizji od sprzedaży na platformie, a marketingowe - z opcji płatnej promocji ofert. W ostatnich latach Allegro podwyższało prowizję w niektórych kategoriach (jednocześnie rezygnowano z opłat za wystawianie ofert), a z początkiem czerwca br. zaczęło naliczać prowizję przy każdej transakcji od ceny z uwzględnieniem kosztu dostawy.











