Spot pokazuje, jak sąsiad grany przez Grzegorza Halamę wraz z żoną pukają do domu Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, szukając swojego zaginionego psa Pimposława. Okazuje się, że zwierzak przyszedł tam, żeby oglądać telewizję.
Reklama podkreśla, że w ramach programu rabatowego SmartDom usługa telefoniczna w Plusie i abonament telewizyjny w Cyfrowym Polsacie kosztuje 40 zł miesięcznie przez cały okres umowy, a w atrakcyjnej cenie jest dostępny smartfon Huawei P20 lite.
To kolejna kampania SmartDomu pokazująca sąsiedzkie perypetie Joanny Brodzik, Pawła Wilczaka i Grzegorza Halamy. Pierwsza akcja z tego cyklu zaczęła się w połowie kwietnia br. W lutym oferta SmartDom została udostępniona w nowej wersji, składającej się z pakietów w cenach do 40 do 60 zł miesięcznie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/cyfrowy-polsat-nie-wyplaci-w-br-dywidendy-powodami-inwestycje-i-wysokie-zadluzenie,7171446126667393a ##

Działania reklamujące SmartDom są realizowane przede wszystkim w telewizji oraz internecie.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, za produkcję spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.
W pierwszym kwartale br. ze SmartDomu korzystało 1,57 mln klientów grupy Cyfrowy Polsat. Firma zanotowała w tym okresie 2,34 mld zł wpływów sprzedażowych oraz 292,2 mln zł zysku netto.











